معرفی چند آیفون تصویری ایرانی و خارجی

آیفون تصویری، یک فناوری ارتباطی پیشرفته است که امکان برقراری ارتباط تصویری بین دو نقطه را فراهم می‌کند، معمولاً بین یک درب منزل و یک دستگاه درون منزل، مثلاً یک مانیتور یا تلفن ثابت. این سیستم شامل دو بخش اصلی است: دوربین و مانیتور یا تلفن درون منزل.
دربهای آیفون تصویری معمولاً دارای دوربینی هستند که تصویر را از افراد یا مهمانانی که در درب منزل شما قرار دارند، ضبط می‌کند. سپس تصویر به صورت زنده یا ضبط شده به مانیتور یا تلفن درون منزل ارسال می‌شود. درون منزل، شما می‌توانید از طریق مانیتور یا تلفن، تصویر را مشاهده کرده و با مهمانان خود صحبت کنید و در صورت نیاز، آنها را وارد منزل کنید.
آیفون‌های تصویری امروزه اغلب دارای ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش‌های لمسی، امکان ضبط تصاویر و ویژگی‌های امنیتی مانند قفل الکترونیکی و اتصال به شبکه‌های هوشمند می‌باشند. این فناوری به طور گسترده در منازل، آپارتمان‌ها، و مکان‌های تجاری برای افزایش امنیت و راحتی استفاده می‌شود.

1.آیفون تصویری بی سیم VL-SWD501

1.آیفون تصویری بی سیم VL-SWD501

این آیفون تصویری به صورت بی سیم راه اندازی و می شود و همچنین می تواند امنیت را ارتقا دهد این سیستم چون بی سیم است دیگر نگران محدودیت فاصله جهت ارتباط گیری با پنل اصلی را نداریم و همچنین می توان تا 6 مانیتور فرعی به ان متصل کرد

ایفون تصویری مدل   VL-SWD501 دارای دوربین زاویه باز می باشد،این دوربین تقریبا 170 درجه افقی و 115 درجه عمودی را پوشش می دهد.

از دیگر قابلیت های این آیفون تصویری انعطاف پذیری و توسعه پذیری آن است انعطاف پذیری از این جهت که دوربین بی سیم است و هرکجا که می خواهید ، می توانید نصب کنید و توسعه پذیری از این جهت ،چون می توان تعداد 6 صفحه نمایش فرعی و 4 عدد دوربین سنسور بی سیم بزرک به آن اضافه کنید.

بررسی اجمالی :

عملکرد بی سیم

دوربین زاویه باز

مانیتور لمسی 5 اینچی

قابلیت پشتیبانی SD کارت و ضبط خودکار

پشتیبانی از قفل الکتریکی برای گیت

آهنگ زنگ های متفاوت

قابلیت دید در شب

مخابره تماس داخل ساختمان

دوربین حسگر بی سیم قابل اتصال

 2.TMEZON TL-AH708

 2.TMEZON TL-AH708

آیفون تصویری بی سیم با یک نمایشگر لمسی 7 اینچی است که به راحتی نصب و تنظیم می شود.
رزولوشن واقعی 1080P HD – از WiFi (2.4G/5G) و فرکانس 915 مگاهرتز برای انتقال سیگنال پشتیبانی می کند.در این مدل آیفون استفاده از تمام عملکردهای ادغام شده روی مانیتور، از جمله پاسخگویی به تماس ها، باز کردن قفل در و نظارت، مانند یک گوشی هوشمند آسان است.
سیستم تشخیص حرکت یکی دیگر از قابلیت های این آیفون تصویری است و همچنین سنسور PIR داخلی،حرکت را تا فاصله 5 متری دوربین زنگ در تشخیص می دهد و اعلان ها را به مانیتور و تلفن همراه شما ارسال می کند. حتی می توانید ویدیو را روی گوشی یا مانیتور خود مشاهده کنید.
کیفیت صدای دو طرفه بسیار بالا و قابلیت ضبط صدا
بازدهی طولانی مدت: با باتری لیتیومی قابل شارژ 5000 میلی آمپر ساعتی، دوربین زنگ در می تواند تا 90 روز دوام بیاورد.

 آیفون تصویری VTO7541G-S2

مجموعه محصولات آیفون تصویری داهوا ارتباطات بین بازدیدکنندگان، صاحبان خانه و مراکز مدیریت املاک را آسان می کند. محصولات تصویری داهوا در مجموعه ای همه کاره از راه حل های IP، Wi-Fi، 2 سیمی و مبتنی بر آنالوگ برای خانه ها، آپارتمان های کوچک و آپارتمان های بزرگ عرضه می شوند. ادغام دوربین مدار بسته و دزدگیر هوشمندی و امنیت بیشتری را ارائه می دهد. در زیر به یک نمونه از بهترین محصولات این شرکت اشاره می کنیم.

آیفون تصویری VTO7541G-S2

بررسی اجمالی :
تشخیص چهره IP

قاب میانی آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده

صفحه نمایش لمسی خازنی 8 اینچی و صفحه نمایش IPS با کیفیت بالا. وضوح: 800 (H) × 1280 (V)

قفل ، قفل چهره، اثر انگشت، رمز عبور و کارت

دقت تأیید چهره بیشتر از 99%؛ زمان مقایسه چهره کمتر از 0.2 ثانیه برای هر نفر؛ نرخ تشخیص نادرست کمتر از 0.1٪

نمایه‌های چهره قابل تشخیص هستند، محدوده زاویه نمایه 0-90 درجه است

ارتباط دوطرفه کامل

از هشدار فشار، هشدار دستکاری و اعلام حریق پشتیبانی می کند

آیفون سیماران HS-43

آیفون سیماران HS-43

آیفون تصویری سیماران HS-43 از جمله محصولات برجسته شرکت سیماران در زمینه فناوری آیفون‌های تصویری می‌باشد. این دستگاه با همراهی طراحی بی‌نظیر و ابعادی کوچک، توانایی ارائه تمامی امکانات و خدمات مورد انتظار از یک آیفون تصویری با کیفیت را دارد. ابتدا با نگاهی به صفحه نمایش 4.3 اینچی با فناوری TFT، مشاهده می‌شود که علاوه بر کیفیت بالای تصویر، مصرف انرژی این دستگاه بسیار پایین است. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به سیستم OSD (On Screen Display) اشاره کرد که امکان تنظیم صفحه نمایش را با سهولت فراهم می‌کند. همچنین، تکنولوژی LED برای نورپس‌زمینه استفاده شده است که شفافیت تصویر را به حداکثر ممکن می‌رساند.

ابعاد دستگاه آیفون سیماران HS-43 به ترتیب طول 225 میلی‌متر، عرض 130 میلی‌متر و ضخامت 38 میلی‌متر است. این دستگاه دارای یک قاب مشکی با نمایشگر در وسط قرار دارد، در حالی که دسته گوشی در سمت چپ قاب به نمایش درآمده و دکمه‌های عملکرد زیر صفحه نمایش قرار دارند.

از نکات قابل توجه مدل آیفون سیماران HS-43 ارتباط صوتی شفاف بین آیفون تصویری (گوشی داخلی) با پنل خارجی ساختمان است.

استفاده از تضاد رنگی (صفحه نمایش مشکی و بدنه سفید) و رعایت استاندارد های بین المللی در طراحی و ساخت ، زیبایی این مدل آیفون تصویری را دو چندان می کند.

میلاد پایدار

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/nhvcoir1/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427